░▌MEROYAN PROJECT ❝ MALAY TWITTER ℝℙ❞ || RP PALING GILA-GILA & KELAKAR DI DALAM SEJARAH RP MALAY! // kami nak lebih banyak ahli! Mari berama-ramai meriahkan rp ini di burung biru!

Favorite (3) 1629 views
Admin(s)mer0yan_pr0ject
Last post new
Created
 
 
 
 

notice board

Mar. 08 2014 — Real page RP ni sebenarnya di Asianfanfics. Jika berminat nak apply RP ni, sila klinik sini. :) [Hyuna]

MAR. 08 2014 — Ajaklah kawan-II , sepupu-sepapat, atok-II, nenek-II, makcik-II, pakcik-II, jiran-II, mak ayah, cikgu-II korang semua masuk sini! xD Hehe. Kami prlukan bnyak members untuk buat event yang lebih gempak! Kedatangan anda amat dialu-alukan. ; w ; [Nana]

MEROYAN PROJECT

 

Selamat datang ke Meroyan Project Malay Roleplay (MPMRP) . Jangan gelak! Rp ini dicipta untuk orang yang suka meroyan dan suka merapu di laman Twittor yang serba indah ini. Pada mulanya rp ni dekat Pesbuk tapi members kami asyik kna secheck je. Admins doh gibab bagai keling kehilangan tambi. Jadi kami pun berhijrah ke laman Burung Bercicit dengan menaiki Wilcha Usop. Sweet kan? Okay, sebenarnya meroyan ni boleh hilangkan stress anda. Betul. Tak percaya? Join kami dan rasai keseronokkan dan ketenangan meroyang kuih keria! *dibaling kuali* Di samping dapat hilangkan stress, anda juga boleh dapat kawan baru dari negeri-negeri yang berlainan di Malaysia Truely Asia. Korang boleh bercakap dalam loghat negeri masing-masing. Tunggu apa lagi? Come on, join us NOW!

More Information

Date opened:
05/01/14
Head Admin:
Hyuna
Status:
Hiatus, tapi masih menerima!
Population:
18 Meroyaners
Writing Style: Bebas & Caps lock LOL. xD  Universe:
twitter-based
Rating:
general
Genre:
Comedy, Love, Meroyan!

★ 여자, Hyuna merupakan head admin disini dan Nana merupakan admin bongsu diantara semua admin, tapi Hyuna dalam hiatus mode jadi sekarang Nana yang uruskan semuanya. Good luck for SPM, Hyuna!

★ 남자, Abe N mrupakan vice admin manakala Kris mrupakan admin kedua bongsu. Ceh dah macam kira adik bradik pulak. Abe N kini dalam hiatus mode dan sedang sibuk mempromosikan budunya manakala Kris Taming Sari sibuk membuat part-time menjahit sari di pekan sari.

 

Comments

You must be logged in to comment.

There are no comments yet
Log in to view all comments and replies